Goodmorning Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van JIS S - WaarBenJij.nu Goodmorning Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van JIS S - WaarBenJij.nu

Goodmorning Thailand!

Door: Jiss88

Blijf op de hoogte en volg JIS

28 Juni 2015 | Thailand, Bangkok

Ik ben aangekomen in Thailand! Zonder rugzak helaas.. Maar, ik probeer het van de positieve kant te bekijken, bijvoorbeeld: ik heb een toilettasje gekregen van de vliegmaatschappij en ik hoef m'n rugzak niet zelf naar het hotel en m'n kamer te slepen. Ook ben ik natuurlijk snel klaar met me installeren op de kamer.

Met een geleende korte broek van de een en slippers van de ander gaan we op pad naar een echt Thais restaurant dat 'Arie' (schrijf Aree), onze reisleider, voor ons heeft uitgekozen. Aree stelt voor om samen verschillende gerechten te bestellen, zodat je meerdere gerechten kunt proeven. Het restaurant hangt vol met foto's van populaire mensen die hier hebben gegeten, waaronder de prinses. Als ik heel eerlijk ben, vind ik er weinig aan.

Na de lunch willen er wat gaan zwemmen in het zwembad van het hotel, om tot de conclusie te komen dat het hotel geen zwembad heeft. Geen probleem, ik had toch geen bikini.

's Avonds lopen we met de helft van de groep richting de avondmarkt. Hier wordt je van alles aangeboden, zoals: schorpioenen op een stokje, meelwormen of gewoon noodles. Wij kozen ervoor om bij een restaurant te gaan eten waar ik voor de spaghetti ben gegaan. Stiekem had ik wel weer even genoeg van het Thaise eten.

Aangezien ik in het vliegtuig weinig had geslapen en we de volgende dag weer vroeg op moeten voor de fietstocht door Bangkok, ga ik vanavond vroeg naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

JIS

Actief sinds 02 Juli 2015
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 879

Voorgaande reizen:

27 Juni 2015 - 18 Juli 2015

Thailand

Landen bezocht: